Softbal, Cheer uitje, Trump Relly & Senior Trip! - Reisverslag uit Star Lake, Verenigde Staten van Caya Koster - WaarBenJij.nu Softbal, Cheer uitje, Trump Relly & Senior Trip! - Reisverslag uit Star Lake, Verenigde Staten van Caya Koster - WaarBenJij.nu

Softbal, Cheer uitje, Trump Relly & Senior Trip!

Blijf op de hoogte en volg Caya

14 Mei 2016 | Verenigde Staten, Star Lake

Ennn daar ben ik weer! Dit keer sneller dan de vorige keer haha. In mijn vorige blogpost had ik het al over softbal. Inmiddels heb ik nog maar twee wedstrijden te gaan (helaas). De tijd gaat zo snel nu. Gisteravond was onze laatste thuis wedstrijd, dus ook wel ‘senior night’ genoemd. Senior night is een soort van afscheid voor de laatste jaars, dus de seniors, omdat het hen laatste jaar is en de laatste wedstrijd op het eigen veld. Omdat ik een uitwisselingsstudent ben met senior privileges werd er ook van mij ‘afscheid’ genomen. Mijn coach had een verhaaltje over elke senior, bedankte ons en gaf ons een leuke ketting met een softbalhandschoen bedeltje eraan. Ze zei hele lieve dingen over mij en het was een mooi gebaar. Mijn gastmoeder zat dan ook in tranen haha. Het softballen hier vind ik erg leuk. Elke dag na school twee uur trainen en ook veel wedstrijden, ik vind het mooi.

Nog iets bijzonders wat ik heb bijgewoond op 16 april is een Trump Relly. Die zaterdag ging ik met Lea, Lydia & Jenna naar Watertown om op zoek te gaan voor een jurk voor prom. Die zelfde dag was Donald Trump ook in Watertown op het vliegveld waar hij een toespraak zou geven, en daar zijn we dus ook heen geweest. Dit was een hele nieuwe ervaring, maar verder ga ik er ook maar niet te veel over zeggen. Wel heb ik die dag een jurk gevonden voor prom! Prom is 21 mei dus daar lezen jullie in mijn volgende blogpost wel over. :)

Op zondag 17 april hadden we nog een uitje met ons cheer team om het seizoen af te sluiten, ookal was het seizoen een tijd geleden al afgelopen. We gingen naar Skyzone in Syracuse. Skyzone is een ruimte vol met trampolines, zelfs tegen de muur aan en ook andere leuke trampoline spelletjes en dingen die je daar kon doen. Hier hebben wij ons 1,5 uur lang vermaakt en daarna gingen we door naar het winkelcentrum waar we in een japans restaurant gingen eten met z’n allen. Het was zo’n restaurant waar het eten voor je neus word klaargemaakt met een leuk showtje eromheen. Dit was ook erg leuk en gezellig. Lea en ik kwamen er toen ook achter dat een uitwisselingsstudent die we leerden kennen op de NYC trip eerder dit jaar, ook in dit winkelcentrum wa sop het moment. Dus hadden we even de gelegenheid om hem op te zoeken en een babbeltje te maken en toen weer terug naar ons cheerteam. Op de terugweg naar huis stopten we nog met het team bij een ijszaak. Hier kregen we van onze coaches een medaille en een speldje. Lea en ik kregen zelfs een troffee voor onze inzet, maar eigenlijk meer om mee naar huis te nemen als een souvenir aan het einde van het jaar. Erg lief!

Op donderdagavond 28 april verzamelden alle seniors zich bij school om te vertrekken voor de Senior Trip (examenreis)! We hadden een grote bus waarin we ’s nachts naar Washington D.C. reden. Na een korte ontbijt stop bij McDonald’s in de ochtend werden we afgezet bij Union Station. Dit is een erg groot en mooi station met winkeltjes en metro enzo. Hier hebben we even rond gedwaald omdat we iets te vroeg waren, hierna gingen we op een Duck Tour. Dit is een tour door Washington D.C. op een voertuig dat lijkt op een boot op wielen. Het kon dus ook gewoon op de weg rijden maar ook het water in. We kregen allemaal mooie gele poncho’s (het sputterde namelijk) en eenden fluitjes van de beste man die de tour gaf. Daarna gingen we ook de rivier op met deze boot/auto. Hierna gingen we met de metro naar het National Museum of Natural History. De meeste leerlingen waren ook wel een beetje aan het stuntelen bij de poortjes van de metro omdat ze dat nog nooit gedaan hadden. Na dit museum gingen we naar de National Zoo. Dit was een leuke dierentuin met zelfs panda’s. Hier pikte onze bus ons weer op om naar het Union Station te gaan voor avondeten en vrije tijd daar. Daarna verbleven we in een hotel vlakbij Baltimore. Zaterdagochtend gingen we naar het aquarium in Baltimore, wat echt super mooi was! Daarna lunchen in Baltimore en toen in de bus naar NYC. Hier gingen we naar het 9/11 memorial, time square en eten bij Bubba Gump. Dit restaurant was in het teken van de film ‘Forrest Gump’. Daarna verbleven we weer in een hotel iets buiten NYC. In de ochtend gingen we met de boot naar het Statue of Liberty. Dit was erg leuk omdat ik hem nu eindelijk van dichtbij op het eiland zelf zag, in plaats van erlang varen. Hierna gingen we naar het Citi Field stadion waar we naar een honkbalwedstrijd gingen kijken. Mets vs. Giants. Dit was ook een leuke er varing, helaas was het erg koud. Hierna gingen we weer lang in de bus naar school toe. Deze dagen waren erg leuk!

Afgelopen maandag was het mijn verjaardag! Toen ik op school aankwam waren Jenna en Lea al op me aan het wachten bij mijn kluis, die onder de foto’s en een papier met ‘Happy 18th Birthday!’ was geplakt. Heel lief! Na school en trainen ging ik met mijn gastouders, mijn gastzusje en Lea naar een artshow in Watertown. Een foto die ik heb gemaakt hing in deze artshow en had tot mijn verbazing de derde plek gekregen. Hierna gingen we gezellig uiteten. Gelukkig heb ik een hele leuke dag gehad. Woensdagavond had ik zelfs een verrassingsfeest bij mij thuis, opeens kwam allemaal familie langs om mijn verjaardag te vieren. Dit was erg lief en betekende veel voor me. Morgen komen nog wat vrienden langs om het te vieren.

Ik denk dat iedereen nu wel weer een beetje op de hoogte is van mijn belevenissen de laatste tijd haha. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caya

Het schooljaar 2015/2016 zal ik doorbrengen op Clifton Fine High School. Ik verblijf bij een gastgezin: familie Folsom. Op deze blog zal ik proberen mijn jaar als exchange student te beschrijven. :)

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 9575

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 26 Juni 2016

Exchange USA

Landen bezocht: